میز تحریر تاشو پایه کوتاه
نوشته شده توسط : ساحل

اما ترفندهای پایین الی اندازه ای کمک کننده هستند.
1. بالا، بالا، بالاتر
برای اینکه فضاهای کوچک را بزرگوار تر نشانه دهید، باید به بالاها فکر کنید. قصد چیست؟ اینکه لغایت بی گمان امکان از فضای عمودی منزل سهم بگیرید و به سقف نزدیک شوید. میله پرده ها را در بالاترین حتماً شدنی نصب کنید. این کار مایه می شود الی پرده از بالا لغایت زیر زمین ادامه داشته باشد و سقف اطاق بلندتر دیده شود. لوستر را نیز صحیح در بالای فضای نشیمن نصب کنید لغایت جلب پروا کند.


ترفندهای طراحی دکوراسیون, دانستنی های طراحی دکوراسیون


2. ن5 ترفند طراحی دکوراسیون که باید بدانید
یکی سایر از ترفندهای کاربردی برای بزرگ تر پرتو دادن اطاق های کوچک، مفتوح نگه داشتن محیط‌ است. برای این منظور، از مبلمان یا میز و صندلی هایی کاربرد کنید که پایه های باریکی دارند و میزهایی که با پایه های خود از زمین بالاتر هستند. میزهایی که روزهای برای جلوی مبل موجود است، اصولا مکعب های حجیمی هستند که فضای زیادی از اتاق را اشغال می کنند. شما اگر خانه حقیر دارید، از میزی کاربرد کنید که پایه دارد.


ترفندهای طراحی دکوراسیون, دانستنی های طراحی دکوراسیون


3. برداشتن درها
اگر فضای حمام و دست به آب احد است، برای جداسازی آنها از در بهره‌گیری نکنید. هیچ حایلی بین این دو سرویس پیمان ندهید. اگر خیلی مقید هستید که به طور مثال، آب دوش گرمابه در فضای آبخانه پاشیده نشود، از دیوار شیشه ای استفاده کنید. یا پرده مخصوص گرمابه نصب کنید و در مواقع غیرلازم، آن را کنار بکشید الی فضا خیلی حقیر دیده نشود.


ترفندهای طراحی دکوراسیون, دانستنی های طراحی دکوراسیون


4. تغییر پذیر بودن
بارها در مطالب مختلف اشاره کرده ایم در منزل های کوچک بهترین کار به کارگیری وسایل تغییرپذیر است. وسایلی که چند هویت جداگانه داشته باشند. به طور مثال، از میزی برای جلوی مبل استفاده کنید که پایه های تاشو داشته باشد و بتوان آن را بلند و به عنوان میزناهارخوری استفاده کرد. یا مبلمان تاشو که می نا از آنها به عنوان تخت مهمان کمک گرفت.

 

ترفندهای طراحی دکوراسیون, دانستنی های طراحی دکوراسیون


5. استفاده از کل فضاها
برای اینکه کل وسایل خود را در جایی مرتب و منظم قرار دهید و هر چیزی جای مخصوص خویش را داشته باشد، از تاقچه های دیواری یا کابینت های تزئینی داخل اطاق کمک بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: